sâmbătă, 9 mai 2015

Jurnal cu flori

sau Jurnal de mai....
Ce repede trece timpul... !!! Când îl completam săptămânal, abia îmi trăgeam sufletul de la unul la altul... Acum, că-l scriu lunar, tot am impresia că-i prea des....

Astăzi....  9 mai 2015, ora 8.00 
Afară... se-arată-o zi frumoasă ...
Mă gândesc ... la toate momentele frumoase care-au alcătuit săptămâna aceasta ...   
Locurile de unde învăţ ... privind la cei mai buni decât mine.
Sunt recunoscătoare pentru ... ziua de astăzi. Şi sănătate.
Dinspre bucătărie ... miros de cafea cu petunie roz  :)  care-mi zâmbeşte în fiecare dimineaţă!


Sunt îmbrăcată cu ... o cămaşă de noapte vernil, uşoară şi răcoroasă, din bumbac. Tare-mi place!  :) 
Citesc ... lucrarea de diplomă a pictorului Horea Paştina - Ascult şi privesc. O carte minunată! 
Ceea ce sper ...  practic vorbind, să fac un tort cu fructe, cât mai curând. Mi-e dor de gust .... 
Ce mai meşteresc ...  tocmai ce am terminat de montat noptierele din dormitor (ne-am luat două minunăţii) şi două răftuleţe despărţitoare pentru dulapul din bucătărie. Mi s-a părut mie că voi folosi mai eficient spaţiul din dulap şi chiar aşa este. Sunt tare mândră de mine  :)  Şi-mi place mult să am proiecte comune cu Bogdan şi să lucrăm la ele. Îmi amintesc de copilărie. Natura joburilor pe care le avem acum nu ne mai permite mult timp pentru meşterit şi-mi este tare dor... timpul liber este insuficient... întreţinem ceea ce avem deja ... ştiţi şi voi cum este. 
Ascult ... Peer Gynt, de Edvard Grieg. Dimineaţa-mi place foarte mult. 
În casă ... e cel mai plăcut loc din lume pentru mine. Dacă ar fi posibil, n-aş ieşi decât pentru excursii, aprovizionare şi vizite - strict.  :)  
Unul dintre lucrurile mele preferate ... pâine cu unt şi miere  - la micul dejun. Poate şi o cănuţă cu lapte. 
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... plănuiesc să mă alint cât pentru toată săptămâna, căci mă aşteaptă o săptămână lungă şi foarte solicitantă. Alint  înseamnă, pentru mine, să fac ceea ce fac în tihnă, fără grabă. Şi fără stres. Toată ziua!!!! 
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăşesc cu voi:  
dragele mele petunii albe, care au mai crescut şi s-au mai înmulţit.

Weekend  luminos!

13 comentarii:

  1. Ce frumoase-s petuniile - ghiveciul celei roz e minunat - şi ce frumos ai scris!
    Sfârşit de săptămână în tihnă îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte frumose. În fiecare am am la fereastră :)
      Ghiveciul care-ţi place este, de fapt, un vas pentru ornamente florale - se pune buretele ud în interior şi "înfig" florile în el. Am două astfel de vase, micuţe şi finuţe :), dar anul acesta m-am hotărât să-l folosesc pe acesta ca şi ghiveci.
      Wekend tihnit şi ţie, draga mea!

      Ștergere
  2. un weekend asa cum iti doresti! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Admir suportul pentru ghiveci si petuniile,bineinteles.Imi place mirosul lor si te vor rasplatii cu multe flori pana la toamna.Ma gandesc ca eu ma alint,toata ziua,dar nu mai am tineretea voastra.In viata ,se compenseaza totul.Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-i drept, am început şi eu să-mi simt vârsta... cred că de aceea îmi doresc mai multă tihnă :)

      Ștergere
  4. Buuună cafeaua cu petunii roz! :)
    Și mai bun tortul de fructe! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de frumos!!! alb si roz ma duc cu gandul la acadele! Un weekend minunat! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup, Ioana, mulţumesc pentru vizită.
      Duminică minunată!

      Ștergere
  6. ce atmosfera placuta se simte din rândurile jurnalului tau! ma bucur pentru noptiere si dulapul de bucatarie, ma bucur ca aveti mai mult timp liber, ma bcur ca savurati clipele de munca in casa. Superba petunia ta roz!
    pupici. Un weekend de vis sa aveti! ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu iesitul din casa te inteleg foarte bine, stau in casa ca intr-un cocon si scot doar un deget metaforic afara, sa iau pulsul lucrurilor. Imi plac petuniile tale!

    RăspundețiȘtergere