vineri, 2 ianuarie 2015

Artificii

Piaţa Constituţiei, Bucureşti 2014/2015 


6 comentarii:

  1. La multi ani! 2015 cu voie buna, sanatate si mult noroc! La muöti ani, draga mea!
    Frumoasa atmosfera sarbatoreasca la cumpana dintre ani! :)
    Cumnatul meu mi-a trimis ce a filmat el în port în Hamburg... grandios spectacol!

    [Peste tot în lume, marile orase au organizat în centru megapartys... unele s-au sfârsit grav, când masa de oameni intra în panica, uita cel mai elementar bun simt si se comporta ca animalele... Zeci de oamneni, cu toate ca s-au dus sanatosi si fericiti sa serbeze revelionul, nu au mai apucat anul 2015... Trist!]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulţi ani, draga mea! cu bucurie, sănătate şi realizări în toate! pupici

      Îmi pare tare rău pentru cei care aleg să-şi petreacă trecerea dintre ani în acest mod. Pe de altă parte îi înţeleg: sunt atât de singuri şi disperaţi, încât ar face orice să dispară această stare, chiar să se dea în jalnic în spectacol, cum de altfel au făcut-o multe doamne şi domnişoare :(
      Am văzut câteva imagini din Londra şi mi s-a rupt inima. Parcă mi s-ar întâmpla mie...
      Iar politicile actuale nu fac altceva decât să rupă omnul de el însuşi, prin tot ceea ce promovează. Asta-i trist! Sunt din ce în ce mai mulţi oameni slăbănogiţi sufleteşte care nu pot ţine piept avaanşei de răutăţi promovate...

      Ștergere
    2. eu nu cred ca oamenii care merg sa serbeze revelionul în centrul orasului sunt singuri si disperati... Sunt doar tineri si fara bani! Eu cred ca asta îi aduna pe strazile orasului la cumpana dintre ani. Si bineînteles spectacolul - muzica si artificii pe gratis!
      In Berlin, la Brandenburger Tor a fost organizat un spectacol colosal, cu interpreti de muzica celebri: Howard Carpendale, Tony Christie, Bellini, Mark Forster, Jimmy Somerville, Annett Louisan, Roland Kaiser, The Baseballs, Katherine Jenkins si nu în ultim rând David Garrett siTokio Hotel!
      Despre politicieni... Ai ascultat mesajele de An Nou al presedintilor Putin si Poroschenko?! sau, ai citit bilantul razboiului din Syria?! Este într-adevar tist...

      Ștergere
    3. N-am ascultat, dar le voi căuta. Cât despre Siria, Doamne miluieşte! Am citit despre martirii din primele secole, acum vedem. Dar e dureros...

      Ștergere
  2. Faine artificii! :) Ați trecut voioși în noul an! :)

    RăspundețiȘtergere