marți, 23 decembrie 2014

Colind

  filmat într-o zi de decembrie, 2014.

8 comentarii:

  1. mi s-a facut pielea de gaina pe loc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte placut sa vezi ca mai sunt copii din generatia care il indeparteaza tot mai mult pe Dumnezeu care stau inconjurati de icoane si canta colinde :)
    O zi frumoasa si sarbatori fericite:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slavă Domnului că mai sunt! :)
      Sărbători fericite şi ţie, draag mea!

      Ștergere
  3. La multi ani! sanatate si numai bucurii sa aiba acest copil frumos si talentat!
    pup draga mea :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu cine este, dar mi-a plăcut foarte mult. Îmi pare rău că nu am filmat mai mult :(
      pup şi eu :)

      Ștergere
  4. Foarte frumos moment! Colindele care ne încălzesc inima.

    Crăciun cu bucurii şi multe colinde! :-)

    RăspundețiȘtergere