duminică, 1 decembrie 2013

O nouă filă de jurnal...

... din jurnalul unei femei simple
Astăzi.... 1 decembrie 2013, ora 8.00
Afară... este ceaţă şi cred că foarte rece. O atmosferă gri.
Mă gândesc ... că nu am mai scris de mult timp în jurnal. Mă mai gândesc şi la faptul că în luna decembrie ar trebui să-mi planific foarte bine activităţile zilnice, ca să-mi termin măcar o parte dintre lucrurile pe care mi le propun (pentru confortul meu psihic).
Locurile de unde învăţ ... din experienţele altora. Dacă ne-am folosi o parte din timp şi atenţie pentru a observa evoluţia unor persoane, am avea multe de învăţat!!!
Sunt recunoscătoare pentru ... puterea pe care care ne-o dă Domnul să trecem peste... toate.
Dinspre bucătărie ... deocamdată, doar zilnica aromă de cafea  :)
Sunt îmbrăcată cu ... pijamale şi halat. Mai stau puţin aşa, că-i moale!!
Citesc ... ooo, nu citesc nimic acum, dar aş vrea să citesc ceva ... Ultima perioadă a fost foarte aglomerată în evenimente de tot felul şi doar am răsfoit pe ici pe colo...
Ceea ce aştept (sper) ...  să mă bucur cât de mult pot eu de ziua de astăzi.
Ce mai meşteresc ...  ornamente de Crăciun. Primul a ieşit aşa.
Ascult ... colindele pe care mi le cânt singură  :)
În casă ... este o stare de aşteptare. Parcă toate lucrurile ştiu că de astăzi vreau să mă apuc de curăţenia generală  ...şi stau pitite cumva, să nu le "ciufulesc"  :)
Unul dintre lucrurile mele preferate ... să-mi fac diferite ornamente, aranjamente ..... de sezon.
Unele planuri pentru sfârşitul săptămânii ... Of, nu vreau să fac nimiiiic, nu vreau să merg în nici o vizită, vreau să DORM. Nu se va întâmpla, dar sper şi eu  :(
Aici este o imagine pe care m-am gândit să o împărtăşesc cu voi: 
 




În varianta alb-roşu, calendarul meu arată aşa.  :))   
Bun Picasa, bun...











O zi frumoasă tuturor!

4 comentarii:

  1. Uneori, e bine sa ne deconectam de la toate grijile si indatoririle si sa lenevim un pic in pijama si in halat. Nu e nici un pacat !

    Duminica linistita si placuta si La multi ani de Ziua Romaniei !

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI !
    interesanta idee si ca realizare - frumos calendar ! iti doresc sa ai o zi frumoasa (nu gri ...)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun Picasa :) E frumos si rosu.
    Din aceste postari ale tale, din acest jurnal, razbate o atmosfera de calm care imi face tare bine. Frumos. :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. si celelalte ornamente? nu ni le arati? :)

    RăspundețiȘtergere