luni, 24 iunie 2013

Sânzienele - Ziua universală a iei

O iniţiativă fără precedent a luat naştere pe Facebook, unind iubitorii României din toate colţurile lumii. Pentru a celebra superba ie tradiţională, comunitatea online La Blouse Roumaine a sunat mobilizarea pentru decretarea Zilei Universale a Iei în data de 24 iunie, de Sânziene.

Citeste mai mult: adev.ro/moswbd
  Românii şi iubitorii României de oriunde în lume sunt provocaţi astăzi să poarte ia, splendida bluză a portului popular. Mai multe... aici.

"La blouse roumaine" este o pictură realizată de Henri Matisse în 1940 dintr-o serie de portrete dedicată iei româneşti. Matisse a fost fascinat de ia românească pe care a cunoscut-o datorită prieteniei cu pictorul Theodor Pallady.
La blouse roumaine“ este numele unei picturi realizate de Henri Matisse în 1940, dintr-o serie de portrete dedicată iei româneşti. Matisse a fost fascinat de bluza românească pe care a cunoscut-o datorită prieteniei cu pictorul Theodor Pallady.

Citeste mai mult: adev.ro/moswbd

6 comentarii:

  1. Mi-ar place să văd mai multe femei purtând ia deseori. Eu am două şi le port frecvent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am şi o port.
      Am tot avut, diferite modele, dar le-am dăriut.
      Cea pe care o am acum însă, nu cred că o voi mai dărui. Sper. Până mă roagă cine... :)

      Ștergere
  2. De cand cu aceasta initiativa, am zarit tot mai multe femei purtand ie si tare frumos le mai statea in traditionala camasa romaneasca!
    O idee grozava!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să aflu asta.
      Da, au avut o idee foarte bună, poate aşa România va fi cunoscută şi prin altceva...

      Ștergere
  3. Am una de care nu-s prea multumita, o am inca din scoala, era pentru serbari. Imi doresc una fina, frumoasa. Sper sa imi implnesc visul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi doresc din tot sufletul să ţi se împlinească visul!
      Pup. :)

      Ștergere