vineri, 21 iunie 2013

Reflexii...

foto - Gabi Iordache

12 comentarii:

  1. O reflexie superba si foarte clara.
    Multumesc pentru frumusetea din postare.
    Un sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Măiestria fotografului! :)
      Un sfârşit de săptămână minunat şi ţie, Tina dragă!

      Ștergere
  2. Tristå reflexie, pt. cå må duce cu gandul la inundatzii ;-)
    Weekend plåcut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo, îmi pare rău. :(
      Este o fotografie din Delta Dunării. Mie mi-a plăcut mult.
      Weekend plăcut, draga mea.

      Ștergere
  3. Minunata alegere, Anastasia ! O fotografie care ramane pe retina mult timp dupa ce nu o mai privesti.
    Totusi..., sa fie un teren inundat ? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Zina. Şi eu mă odihnesc în ea...
      Cum îi spuneam şi Ellei, este o iamgine din Deltă.
      Weekend plăcut, draga mea.

      Ștergere
  4. Odihnitoare oglindire, să te tot bucuri de priveliște! Mulțumesc Anastasia, o zi frumoasă îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat este de frumoasa! Superba chiar!
    Frumoasa noastra delta! :)
    Zi frumoasa! pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbă imaginea. Mă duce cu gândul la Huckleberry Finn şi excursia lui cu pluta.

    RăspundețiȘtergere
  7. E deosebita imaginea. Imi place "arhitectura" batranilor copaci... :)
    Noapte buna, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru postare,multa culoare, delicatete,O reflexie excelenta!
    Weekend reusit iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Excelenta cromatica si lumina, compozitia mi se pare deosebita si foarte inspirata!
    O seara cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere