joi, 27 iunie 2013

Program de vară...

Aceasta este o postare dificilă pentru mine. 
Dependenţa mea de calculator va avea foarte mult de suferit.... :) Dar...

Este vară, cald, perioada vacanţelor, micilor excursii de weekend... astfel încât prezenţa mea pe blog va fi mai.. "de vară". Va fi afectată chiar şi rubrica FFFB, pe care o voi posta numai când voi rămâne acasă pe perioada weekend-ului. Mâine plec la Braşov pentru trei zile; FFFB de duminică nu va fi...
De asemenea, vizitele pe blogurile prietenilor se vor împuţina... îmi cer scuze (cum spuneam, prima afectată sunt eu), chiar dacă îmi voi programa diverse postări...
Bucurii multe tuturor!
Cam aşa arată în Elveţia...                                         Fotografia nu-mi aparţine.

12 comentarii:

  1. exact asta vroiam si eu sa zic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Distractie placuta draga mea si mult spor in tot ce faci!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult, Mellz. Asemenea. Aştept fotografii... :)
      Te îmbrăţişez şi eu, cu mare drag!

      Ștergere
  3. Vacanta conteaza si relaxarea ta, in rest totul e relativ. Sa te bucuri de mult soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos.
      Nu-mi doresc chiar atât de mult! Doar 25-28 de grade :)
      Dar ne mai "vedem", nu voi fi toată vara plecată.
      Seară frumosă!

      Ștergere
  4. Vacanta si distractie placuta! Si programul meu de blogging a fost afectat si continua sa fie. cred ca s-a si vazut prin comentariile putine. Noi ne intelegem reciproc sper, iar mie nu-mi ramane decat sa ma bucur pentru weekendul frumos ce te asteapta.
    Seara faina, Anastasia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Tina. Am văzut, dar nu-i bai, ne vizităm când şi cum putem :)
      Te pup, o seară frumoasă!

      Ștergere
  5. Vara,e vara.Concedii, vacanta,plimbari,relaxare.La toamna dam adunarea,dar ne mai aruncam cate o privire cand avem timp nu? Numai bine iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne ajute Dumnezeu pe toţi să ne relaxăm şi să ne încărcăm bateriile pentru restul anului!
      Sigur că ne vizităm :) Cum putem fiecare.
      Până la toamnă, când începe şcoala! :)
      Sănătate şi bucurie!

      Ștergere
  6. Sa ai o vara cat mai frumoasa, draga mea! Intri pe blog cand poti si vizite faci la fel, cand poti. :)
    Asta este, dupa cum ai vazut nici eu in ultima vreme nu am avut timp prea mult. Si probabil cam la fel va fi in continuare.
    O noapte buna! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vacanta frumoasa! Toti vom pleca, pe rând, ne vedem la sfârsitul verii!

    RăspundețiȘtergere