joi, 13 iunie 2013

"Moarte intelectualilor!", "Noi muncim, noi nu gândim!" - de ziua eroilor

Mineriada din iunie 1990 = cunoscute evenimentele care au avut loc în perioada 13-15 iunie 1990 în București, când forțele de ordine, susținute de mineri, au intervenit în forță împotriva protestatarilor din Piața Universității și a populației civile. A fost considerată cea mai sângeroasă, cea mai brutală ca stil și anvergură dintre toate acțiunile minerilor.



"REFACEREA   RONDURILOR   DE   FLORI" în imagini






SĂ  NU  UITĂM!

9 comentarii:

  1. N-am sa-i iert nicio data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nici nu mai ştiu cum să mă raportez. Atunci am fost extremm de furioasă... şi neputincioasă. Acum, îmi amintesc cu tristeţe şi nu vreau să uit!
      Pup, Minnie.

      Ștergere
  2. Un moment negru şi ruşinos pentru care nu a plătit nimeni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi nu v-a plăti nimeni!
      Decât în faţa lui Dumnezeu, n-am nici o îndoială!
      Pup, Andreia.

      Ștergere
  3. Aproape ca nu vreau sa imi mai amintesc desi e imposibil. Atata ura animalica pentru mine e greu de inteles, e peste puterea mea de intelegere... Inca o dovada dureroasa a ceea ce poate face manipularea... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi dau seama de unde s-a strâns atâta ură...
      Poate nu sunt eu realistă, dar nici celor care vădit au furat sau aufăcut altele... în ultimii ani nu le-aş face aşa ceva.
      Te pup draga mea, suntem prăfuite amândouă... :)

      Ștergere
  4. Am avut intentia de a scrie un articol despre acest moment nefericit al istorieii noastre recente , dar am renuntat pentru casimteam cum m a lua valul si as fi exprimat niste puncte de vedere mult prea drastice...Simteam ca ma ambalez degeaba....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am putut să trec însă cu vederea eroii fără vină ai acelor zile - şi mă refer la studenţii de la Arhitectură şi trecătorii obişnuiţi.
      Cei vizaţi să zicem că îşi asumaseră o posibilă acţiune anti, dar nimeni nu se aştepta la aşa ceva :(

      Ștergere