miercuri, 5 iunie 2013

MfC 23 - plimbări de seară prin parcul Circului

...pentru rubrica Miercurea fără cuvinte, tabel de înscriere pe blogul gazdei noastre Carmen

20 de comentarii:

  1. Si circul unde e? :))
    pup Ana, miercure placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Circul este la televizor. Prima fotografie mi-a incalzit putin sufletul si mi-a incantat ochii incetosati de somnul de dimineata.... :) Sa ne citim cu bine.

      Ștergere
  2. Foarte frumoase fotografiile.( Apropos de prima ta fotografie, eu am primit de la o prietenå una asemånåtoare si cu rugåmintea så-i pictez doar nori in acele nuantze :D... så vedem ce-o så iaså)
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  3. "Soarele rotund şi palid se prevede printre nori
    Ca un vis de tinereţe printre anii trecători..."

    RăspundețiȘtergere
  4. Eeee, frumoasă plimbare: nori pufoși, soare, verdeață, bănci și vreme frumoasă ... O zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Anastasia!
    Frumoase poze!
    O zi de miercuri fericită să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. As zice ma degraba o cina in parc, la un picnic de seara. Trebuie sa fie foarte placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost. Nu am făcut picnic, aveam doar sticla de apă din imagine... :)

      Ștergere
  7. Atât norii cât şi parcul ascund nişte imagini sugestive.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce lumina blanda, splendida ai reusit sa surprinzi :) Felicitari!
    O zi cat mai buna sa ai in continuare, Anastasia draga!

    RăspundețiȘtergere
  9. Prima fotografie este ....<> Chiar ma lasa fara cuvinte astfel de imagini, imi face placere sa le privesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb, fara cuvinte intr-adevar!
    Seara frumoasa, Ana!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos loc de popas la ceas de seara!

    RăspundețiȘtergere
  12. Super fain...de o sensibilitate aparte imaginile!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu m-am mai plimbat prin parcul Circului de când eram copil...sincer nici nu mi-l mai amintesc....

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa plimbare ai facut draga mea!
    O zi frumoasa si azi!

    RăspundețiȘtergere
  15. momente superbe ai surprins! îmi place cerul din prima fotografie, dar si linistea din a doua!
    O minunata zi de joi iti doresc! pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Mulţumesc frumos pentru comentarii şi vizită!

    RăspundețiȘtergere