miercuri, 26 iunie 2013

MfC / începe vaaaacaaaanţaaa.....

... şi vă propun o modalitate de relaxare... între vis şi realitate...

foto: Nature Gallery

35 de comentarii:

  1. waaaaw, ce bine trebuie sa fie in astfel de leagane :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt absolut convinsă!
      Chiar şi treptele-mi plac. :)

      Ștergere
    2. Imi imaginez acum cum este, moale si foarte confortabil :)

      Ștergere
  2. Pregătiri intense.
    Să ai o zi frumoasă şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos.
      Sincer, abia aştept să plec în vacanţă.
      Acum... doar îmi fac poftă! :)

      Ștergere
  3. Sa tot stai acolo cu o carte si un ceai racoros!
    Multumesc Anastasia! Pentru o clipa m-am dat si eu in aceste balansoare.
    O zi minunata sa ai draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo, da! şi-apoi să dormi....
      O zi minunată şi ţie, draga mea.

      Ștergere
  4. Oh, oh, oh! Mai bine să fie vis, pentru că este prea frumos, și mai bine realitate, pentru că este real! O poză chiar fără cuvinte!:)
    Te pup, Anastasia! O zi minunată, fără cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vorbesti de lucruri sfinte.
    Care vacanta?
    Visam,nu?
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu asa un loc de "lenevit" ...vacanta este asigurata! Acolo as merge si eu - vreo 10 luni din 12 hihihi ....Foarte frumos! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi, hi, hi ... şi eu, te-nsoţesc cu bucurie!
      O zi minunată!

      Ștergere
  7. Un loc minunat pentru o relaxare pe cinste. O idee tare frumoasa!

    Sa ai o zi frumoasa, Anastasia! :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Super fain loc de relaxare ,numai sa nu vina ploaia!:)
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum..., nu va ploua la infinit!
      Prindem şi noi măcar cîteva zile frumoase!
      O zi minunată draga mea.

      Ștergere
  9. Ispititor loc de relaxare,dar incep cu nisipul plajei!
    O zi cat se poate de placuta ,iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era doar o propunere... :)
      Vacanţă plăcută, oriunde te-ai duce!

      Ștergere
  10. Bună Anastasia!
    Superb aranjament,poate ne spui și unde se află!
    O zi excelentă draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună draga mea Elena.
      Nu ştiu unde este, a postat-o Nature Gallery pe facebook, fără explicaţii.
      O zi minunată şi ţie!

      Ștergere
  11. Ehehehe si ce as mai lenevi aici:x

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow! Sunt atat de mari ca se poate dormi pe ele :) Cred ca ar fi absolut fantastice. Mi-ar placea.
    O seara frumoasa, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Somn, fără griji, câteva zile... - vacanţa ideală!
      Pup, draga mea. O zi frumoasă!

      Ștergere
  13. Ooooo, perfectă modalitate de relaxare. Unde e? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Superb! Acum chiar vreau in vacanta!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur pentru tine.Se simte entuziasmul.Eu sunt intr-o continua vacanta.Asa e la batranete. O vacanta cat mai pe gustul tau iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când mă voi face mare, mă fac pensionar! :)
      Mulţumesc asemena, bunica!

      Ștergere
  16. Asa ma gandesc si eu la vacanta asta.
    Odihna!Liniste!Recreere!
    Imi aleg si eu o creanga cu pat cu tot!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu tot dragul, care vrei, e plină pădurea...! :)
      Vacanţă plăcută, oriunde te-ai duce! :)

      Ștergere
  17. Acum ma gandesc doar la odihna si relaxare dar ce sa fac, leaganele alea doar stari dubioase imi provoaca.

    RăspundețiȘtergere