sâmbătă, 22 iunie 2013

Happy Weekend / Ziceri... motivaţionale :)


 - Mă,  Ioane, mă! Ai auzit ce-o păţit bietu' Gheorghe azi noapte?
- Nu, mă! Tulai Doamne,  da' ce-o păţit?
- Ai de capu' şi de zâlile lui! O fugit cu nevastă-mea, mă!

postarea participă la rubrica 
Happy Weekend, găzduită de 
veseloasa noastră gazdă  Elly  :)
















- De ce îl iubeşti? Ş-aşa nu veţi fi nicodată împreună.
- Dar tu de ce respiri? Oricum o să mori.














Şi... încununarea psihologiei motivaţionale:   Cum gândeşte greierele?
M-am trezit luni şi m-am gândit marţi să mă duc miercuri la muncă...
Dar, când am văzut joi că vine vineri, am zis:
- Ce să caut sâmbătă la muncă... când duminică e liber!

  Weekend plăcut tuturor!

UPDATE
După cea mai lungă zi din 2013, pot spune
Doza de râs, facebook

6 comentarii:

  1. Hai ca mi-au placut motivationalele. Ca tot se zice ca optimistul e putin mai prostut (pardon) de fel...Scuze, sper sa nu jignesc pe cineva. Zicerea greierului o cunosteam, e tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tulai Doamne, da' ce-o păţit Ghoerghe, zău așa! Fain de tot bancul! ;)
    Happy weekend, bucurii și zile senine, dragă Anastasia! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Parcă mi-i şi imaginez vorbind pe cei doi badedin prima poză :)
    "3.000 de ţânâari apreciază asta" - looool

    RăspundețiȘtergere
  4. Barem ţânţarii...
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Foarte haioase! Multumim Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) Halal "motivationale" :)
    Mai demotivationale de atat n-am vazut. Dar imi plac grozav fiindca cele cu adevarat motivationale nu ma prea incanta :)
    Imi place ca tantarii au fost pe faza ;) :)))
    Happy weekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere