sâmbătă, 1 iunie 2013

Happy Weekend - 1 iunie :)


Dacă copiii mici ar avea un forum,  temele de discuţie ar putea fi umătoarele:
- SOS! Mama mea doarme toată noaptea. E ceva normal?
- Cum să mă strecor pe neobservate ca să ma joc cu pisica?
- Mama îmi impune să mă culc la 9 seara. Cum pot lupta cu asta?
- Ajutor! Creşte părul?
- Am mâncat destul! Cum explic asta părinţilor mei?
- Cum să scap de părul de pe pieptul tatălui meu? Atunci când i-l smulg, ţipă . Există şi alte modalităţi?
.........



-Alo? Facem un sondaj de opinie asupra unor produse ale firmei noastre. Ne puteţi acorda câteva minute?
La celălalt capăt,o voce de copil:
- Sărut mâna.... 
- Ăăă...mi-l dai te rog pe tati la telefon?
- Tati nu-i acasă.
- Atunci..pe mami.
- Nici mami nu-i acasă.
- Deci tu, eşti singur acasă.
- Nu, sunt cu sora mea.
- Mi-o dai pe sora ta la telefon?
- Da.
După câteva minute...
- Alo?
- Tot tu eşti? Credeam c-ai plecat după sora ta.
- Am fost. Da nu pot s-o iau din pătuţ...




Dimineaţa, la micul dejun, fiul îşi întreabă tatăl:
- Tata, tu spui că familia este o mică ţara. Şi tu cine eşti?
- Preşedintele, desigur!
- Iar mama?
- Puterea.
- Dar bunica?
- Securitatea!
- Hm...Şi atunci eu cine sunt?
- Iar tu ... tu eşti poporul!
O oră mai târziu fiul îşi sună tatăl la birou:
- Domnule preşedinte, la putere a venit alt preşedinte, 
securitatea a adormit iar poporul este îngrijorat!



Rolul adulţilor în viaţa copiilor   ...
Ce-aţi face voi în locul lor?
- Ok, copii, astăzi vom juca un joc...spuse educatoarea. 
Când voi spune un fruct, veţi alerga toţi în partea dreapta a curţii. 
Dacă voi spune o culoare, veţi alerga în partea stângă. Aţi înţeles?
- Daaa!...răspunseră copiii în cor, entuziasmaţi.
- Sunteţi gata?
- Daaa!...
- Bine...Atenţie...Roşie!

_________________________________________________


La mulţi ani tuturor copiilor!
_________________________________
 "Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 21."

12 comentarii:

  1. La multi ani copiilor si adultilor cu suflet de copii! :) m-am amuzat bine, glumele prezentate de tine aici au fost toate noi!
    Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am amuzat bine de tot, dar cel mai tare a fost bancul cu mica ţară :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani tuturor copiilor din lume, inclusiv copiilor din noi! :))
    Glumele tale de azi sunt grozave!
    Eu aproape uitasem de aceasta zi,aici nu se serbeaza!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelente glumele. Toate!
    Am incercat sa-mi imaginez deruta copilasilor cand au auzit cuvantul "rosie" care poate produce multa confuzie :))
    Constata ca azi, pe blogurile noastre, a fost un mic festival inchinat copilariei. M-am bucurat.
    O seara frumoasa, draga mea! :)
    si un
    La multi ani copilului din tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acești frumoși mirați, care ne creează zilnic mirări...copiii noștri dragi!
    Bune glume, frumoasă atmosferă!
    La mulți ani tuturor copiilor lumii! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce ocazie buna sa ne copilarim putin...am ras cu pofta!

    RăspundețiȘtergere
  7. MULŢUMESC FRUMOS PENTRU VIITĂ ŞI COMENTARII.
    MĂ BUCUR CĂ AŢI "CELEBRAT" ZIUA COPILULUI CU POSTĂRI ATÂT DE FRUMOASE!
    VĂ ÎMBRĂŢIŞEZ PE TOŢI, UN WEEKEND MINUNAT! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Anastasia, multumesc ! M-au amuzat si m-au induiosat grozav glumele postate de tine.
    La multi ani tuturor copiilor, dar si parintilor lor !

    RăspundețiȘtergere
  9. Weekendul se cam apropie de sfârşit. Să ai o duminică plăcută şi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu inteleg, parca am lasat comentariu, dar nu-l gasesc aici.
    Oricum, frumoasa postarea de azi.
    Majoritatea au tinut sa marcheze ziua de azi cumva. Peste tot am gasit suflet de copil si copilarie. La tine, bancurile m-au invselit teribil.
    Have a nice weekend, Anastasia draga!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumos! Imagini sau glume cu și despre copii astîzi la Happy Weekend!...n-ai cum să nu zâmbești, să nu râzi ....
    Faine glume ...La mulți ani tuturor copiilor de toate vârstele! Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere