duminică, 16 iunie 2013

FFFB 10 / Weekend reflections

WR
 

este o provocare pe care o lansez la sfârşit de săptămână tuturor celor care doresc să împărtăşească cu ceilalţi un moment frumos, trăit în timpul săptămânii - fotografiaţi şi postaţi / povestiţi şi ilustraţi.

______________________________________________________ 




Săptămâna aceasta am avut multe momente de bucurie, începând de luni - când a fost ziua mea  :)  - până sâmbătă dimineaţă, când m-am trezit foarte odihnită. Ceea ce este mare lucru când ai dureri de spate.


Foarte mult m-a bucurat însă întâlnirea cu câţiva oameni deosebiţi, din care vreau să v-o prezint astăzi pe doamna dr. Aurelia Luchian. 
Din păcate nu vă pot arăta ce a zis la acea întâlnire, însă, dacă aveţi timp şi chef, puteţi urmări una dintre emisiunile realizate de domnia sa la Trinitas TV.


Weekend cât mai plăcut tuturor! 
Poveştile/bucuriile voastre...

5 comentarii:

  1. La Multi Ani draga mea!
    Sa fii sanatoasa si sa-ti dea Domnul ani mintuitori si tot ce-ti doresti.
    Te imbratisez! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cum?! a fost ziua ta si nu ai spus nimic?! ooooooo!
    Acum trebuie sa asculti cum iti cant de trei ori LA MULTI ANI, draga mea! Sanatate si numai bucurii, clipe fericite alaturi de dragii tai si succese in tot ceea ce întreprinzi! Happy birthday! Pupici si mii de îmbratisari :)

    Postarea mea apare la ora 00:00 si ma voi înscrie doar atunci.
    Deoarece doresc sa-ti comunic ceva personal, te rog contacteaza-ma la adresa carmen.messerle@gmail.com. Multumesc anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Ana! Felicitari! A fost ziua ta si nu ai zis nimic?!
    Iti doresc multi ani fericiti, multa sanatate si mult noroc.
    pupici si îmbratisari! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi plini de bucurii şi de sănătate! :)

    Nu am timp să urmăresc filmul de o oră, dar titlul sună interesant şi dă de gândit "Boala, învăţătorul nostru"

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multzi Ani, fericitzi si sånåtosi :* Cat despre filmuletz... este interesant, chiar are cateva sfaturi bune de tzinut minte. Multzumim pt. postarea lui

    RăspundețiȘtergere