sâmbătă, 25 mai 2013

FFFB 7/ Weekend reflections...

 WR

este o provocare pe care o lansez la sfârşit de săptămână tuturor celor care doresc să împărtăşească cu ceilalţi un moment frumos, trăit în timpul săptămânii - fotografiaţi şi postaţi / povestiţi şi ilustraţi.
 
PRECIZARE: FFFB este o rubrică de duminică    _________________



Săptămână de săptămână alte şi alte flori ne încântă cu parfumul şi delicateţea lor. A fost rândul bujorilor...

... şi a iasomiei.
Nici nu observasem până anul acesta câte tufe de iasomie sunt în jurul blocului în care locuiesc! ...   prin lentila aparatului de fotografia se vede altfel!   :)


Vă imaginaţi cum miroase în jurul blocului?
Dar de tufa aceasta ce ziceţi?  Exact lângă uşa dela intrarea în bloc. Dar, din păcate, este singura. 


Pe voi ce v-a bucurat în această săptămână?

21 de comentarii:

  1. ce dor îmi este de caldura, de flori parfumate, de mângâierea soarelui... Superbe florile tale!
    La noi este de o saptamana tare-tare frig! temperaturi între 3 si 12 grade, ploi si vânt! Nu stiu de ce Primavara s-a suparat pe noi asa de tare!
    Te pup. Un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi la noi plouă, de trei zile-n-coace..., dar nu este foarte frig.
      Te pup şi eu, weekend cât mai plăcut!

      Ștergere
  2. Suprbe imagini ,superbe flori !
    Voi participa si eu incepand de saptamana viitoare!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Iulisa.
      Te atept cu mare drag!
      Weekend cât mai plăcut!

      Ștergere
  3. Multa frumusete aici. Si mult parfum. :)
    Public si eu ceva azi, draga mea. Stii tu :)
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că la tine e mai frumos să stai pe lângă bloc decât în interior :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) E fumos şi-şi! În interior este răcoare şi miros delicat de flori, afară este ceea ce vezi şi un miros foarte puternic - îl simt de la intrarea pe străduţa mea!
      O după-amiază cât mai plăcută! Pup

      Ștergere
  5. Cat parfum pot împrastia florile tale, de aici îl simt!
    Spun si eu ca si Carmen! Primavara este suparata pe noi!
    Noroc ca florile mai putin!
    Te pup, duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Văd că s-a supărat pe toţi!
      Olanda, Germania, Italia, Marea Britanie, ţările nordice... of!
      Mi-e teamă că vom trece direct în temperaturi caniculare! :(
      Te pup şi eu, o după-amiază cât mai plăcută şi vouă!

      Ștergere
  6. O placere la tine la bloc! Unde stai? :))
    Minunate imagini!
    Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ştii că da, este linişte şi multă verdeaţă.
      În prelungirea cartierului Rahova este şoseaua Alexandriei. Eu locuiesc la jumătate de staţie de capătul cartierului, în spatele blocurilor de 10 etaje de la bulevard. :)
      Zi faină şi ţie!

      Ștergere
  7. am revenit ;))mai am flori, fete, filme si baieti ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut, te pup.
      Noi ne uităm la Gandhi, acum am făcut o pauză să ne luăm îngheţată. :)

      Ștergere
  8. Superbe fotografii!
    Te imbratisez!
    P.S. Ieri cind vorbeam cu tine a inceput ploaia si mi s-a luat lumina, iar netul pina adineauri nu a mers. :( Imi pare tare rau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie.
      :) exact când îţi făceai griji pentru calculatorul meu!
      Sper că nu ţi-a stricat nimic, nu?
      Pup, o seară frumoasă!

      Ștergere
  9. Ador iasomia, din pacate in Anglia n-am vazut inca. Multumesc de imagini.
    Hug!

    RăspundețiȘtergere
  10. Doar imi pot imagina cum miroase acolo la tine si cit de siderala poate fi atmosfera in jurul tufelor de iasomie!!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase fotografii, frumoase flori.

    Saptamana frumoasa iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere