marți, 30 aprilie 2013

Wise Words on Tuesday

Texture Tuesday at Kim

12 comentarii:

  1. Foarte frumos spus.. Ma uns pe suflet!
    Zi faina, pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mare adevar grait-a Peter Ustinov. Imi place laleaua putin "patinata"....

    RăspundețiȘtergere
  3. nu degeaba acest mare actor a fost si ambasador (onorific) al UNICEF! un suflet de aur si o gândire curata!
    te pup. Noapte buna, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este! Nu a uitat lucrurile esenţiale!
      te pup şi eu, o zi senină!

      Ștergere
  4. O zicere inteleapta :) Ustinov m-a fost doar un mare actor.
    ...Si o imagine frumoasa... :)
    Noapte buna draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Elly. :)
      Am primit un buchet imens, în care erau şi trei lalele mov.
      E prima dată când am această nuanţă. Şi nu puteam să scap ocazia, nu? :)
      Te pup cu mare drag1 O zi minunată!

      ps
      trebuie sa ne facem puţin timp sa mai vorbim
      tare mi-e dor...

      Ștergere
  5. Wonderful dreamy image. Nice.

    Earl

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooooo daaaa! Marca Kim Klassen....ii ador texturile, ma insipra multe dintre ele, creindu-mi o stare de bine ochiului. Cit despre Peter Ustinov ce sa mai zic decit ca-mi scot palaria in fata lui!

    RăspundețiȘtergere