marți, 23 aprilie 2013

Plain white on Tuesday


15 comentarii:

  1. Frumoasa fotografie!
    Zi faina, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Minnie.
      Am învăţat pe blogul lui Kim să procesez fotografiile şi tot de la ea am luat şi textura. Îmi place mult ce iese. Eu nu sunt expertă, dar am văzut pe alte bloguri... minunăţii!
      Te pup, o zi faină!

      Ștergere
  2. Love the white on white , lovely softness
    aenee/Lily

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu de ce, imi imaginez ca au parfum... As vrea sa aiba la cat sunt de frumoase. :)
    O noapte buna, Anastasia draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar au, foarte delicat!
      O zi minunată, draga mea... şi uşoară!

      Ștergere
  4. So lovely and soft...I like the composition of these three!

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful white on white with a little touch of green to add a little energy. Very nice.

    Earl

    RăspundețiȘtergere
  6. Love the white on white, so simple, yet pretty!

    RăspundețiȘtergere
  7. White just happens to be my favorite color!! This is so lovely, Anastasia!
    Delicate and light ... beautiful texture added as well!
    Enjoy your weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Simplitatea atit de eleganta a albului! Ma fascineaza de-a dreptul!

    RăspundețiȘtergere