sâmbătă, 2 martie 2013

Happy weekend 9 / fără discriminare! :)

http://www.cugetliber.ro/imagini/thumbnail/bancuri01321395719-1345502337.jpg   S-au făcut glume pe seama tuturor categoriilor sociale ş.a., de ce nu şi pe seama lor? Dacă tot nu vor să fie discriminaţi......

http://www.ziarulcopiilor.com/wp-content/uploads/paduchi-in-gasca.png



Nu toată lumea urăşte ţiganii. O serie de insecte, cum ar fi: muştele, păduchii şi ploşniţele, îi găsesc chiar foarte atrăgători !




https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRORfSN1sY6zvc4I8jQsu_DOAIIS7wDvTkfJOh7SGQ4t2ExWqDDtQ 
 Azi am picat examenul la biologie. La întrebarea "Ce întâlnim cel mai des în celule?" se pare că "ţigani" nu e răspunsul corect.




https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTARzxpPUe_vj3dn7kHt-3961ZVh6f6i7pZeAMQSwWkRYDpdAmH  
Oftalmologul către pacient:
- Citiţi aceste litere!
- Nu pot.
- Domnule Vandam, sunteţi miop!
- Nu-i destul că sunt analfabet, mai sunt şi miop!!!


mai multe glumiţe găsiţi la Elly!  :)
Weekend veselos tuturor!  :))

10 comentarii:

  1. Bune glume! :))
    Il admir pe solistul trupei Connect-R pentru ca nu se rusineaza de originile lui. Imi plac si cantecele!
    Wee placut draga Asia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te-au amuzat!
      Nu ştiam cine este, am luat şi eu o foto de pe net... primul pe care scria..
      Weekend plăcut şi ţie, draga mea!

      Ștergere
  2. Toate ca toate. Adica sunt foarte bune glumele.
    Mie insa imi place domnul Vandam care e plin de calitati: si analfabet, si miop. Si mai are si simtul umorului :))
    Happy weekend, draga mea!

    P.S.- Te-am incris eu in tabel. Sper ca e OK. La mine a venit primavara cu raceala. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mulţumesc mult, abia acum am ajuns acasă..
      sănătate, draga mea, te pup.

      Ștergere
  3. :))) aia cu Nastase imi place.
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. ha ha ha...si analfabet si miop :))

    o primavera frumoasa iti doresc draga Anastasia,pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cea cu Nastase e traznet! :))
    Un weekend minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. :) sa ai un sfarsit de saptamana minunat si sa te bucuri de un start vesel în primavara!

    RăspundețiȘtergere
  7. Veselia si bucuria inceputului de Primavara sa nu te mai paraseasca!
    Faine glumele! Cea cu vandam mi-a placut cel mai mult! :) dar si cea cu Nastase... arata bine! Dar mai e loc langa el! :)
    Duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere