vineri, 1 februarie 2013

Reflexii...

   
gazdă-n cale ne este SoriN...

21 de comentarii:

  1. aceasta reflexie ma face sa ma gandesc la Don Quijote si Sancho Panza...
    imi place atmosfera atemporala a fotografiei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca browserele noastre nu se înteleg deloc!
    Nu reusesc decat foarte rar sa vad fotografiile publicate de tine!
    Un sfarsit de saptamana minunat îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aiaiaiai! Superba fotografia! Superba pur si simplu!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelenta reflexie!
    O seara cât se poate de placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. cred...culoarea nisipului de sub apa m-a facut sa ma gandesc la camile....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, par dune fine de nisip...
      duminică plăcută, dna dr.!

      Ștergere
  6. Frumoasa ,mi-a placut!
    Weekend reusit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Relaxanta reflexie!Muzica e de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Angi.
      Te mai aştept.
      Mă gândeam să schimb playist-ul, dar îl mai las o vreme...

      Ștergere
  8. Frumoasa fotografie...pe mine, nu stiu de ce, ma duce cu gandul la desertul arab. :) Ma visez pe acolo...probabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. culoarea şi fineţea dunelor de nisip...

      E cald rău, crede-mă. Eu am fost în luna martie (în 2011) şi simţeam că mă sufoc. Şi după trei săptămâni, când m-am întors - la 5 grade de la noi, o săptămână am avut probleme respiratorii (până m-am readaptat).

      Ștergere
  9. Frumoasa reflexie...
    Ascult cu placere muzica ta!
    Un weekend linistit !

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb!
    Duminica placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere