duminică, 20 ianuarie 2013

4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile...


10 comentarii:

  1. translating will be difficult :( but thanx for the invitation :) hope to see you!

    RăspundețiȘtergere
  2. 4 luni, 3 saptamani, 2 zile si vine vara!
    seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc!
      :) ai nimerit-o!
      dar, doar pentru că şi-am servit-o! :)

      Ștergere
  3. Am văzut filmul şi mi-a plăcut în ciuda poveştii sumbre, îndeamnă la reflecţii - despre prietenie şi până unde mergi când vine vorba să-ţi ajuţi un prieten, despre compromis, despre avort, dreptul la viaţă, dreptul la alegere.

    RăspundețiȘtergere
  4. am vazut filmul cu ceva vreme in urma, nu am mai avut insa curajul sa-l mai revad...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe asta l-am vazut :)
    Inca vedeam filme... eram in alta viata...
    O seara buna in continuare, Anastasia!

    P.S.- Foarte putin timp am avut zilele acestea....cred ca ai observat. Dar si la tine observ cam acelasi lucru...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu. Săptămâna asta nu postez decăt WW, Wflowers, HappyW şi poate un film, duminică.
      O seară frumoasă!

      Ștergere
  6. Imi tot propun sa vad si eu filmul, dar mereu se iveste altceva mai important de facut. Am vazut ca parerile sunt impartite prin blogosfera in legatura cu el.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-e frica sa-l vad - poate diseara....

    RăspundețiȘtergere