miercuri, 19 decembrie 2012

Şopârla japonezului

  Pentru a-şi renova casa, un japonez a făcut o spărtură într-un perete. Casele japoneze au în mod normal un spaţiu gol între pereţii din lemn. Cu surprindere a constatat că acolo se afla o şopârlă blocată din cauza unui cui bătut din afară, într-unul din picioarele sale.
  I-a fost milă când a văzut-o, dar în acelaşi timp a fost şi curios, dându-şi seama că acel cui a fost bătut cu câţiva ani în urmă, când a fost construită casa.
  Ce se întâmplase…!?! Șopârla a supravieţuit în această poziţie atât de mult timp? Într-un perete despărţitor închis de mai mulţi ani, fără a se mişca? Părea imposibil de crezut. Cum de aceasta şopârlă supravieţuise atât de mult, fără să se mişte, odată ce piciorul său a fost ţintuit!?
  Şi-a oprit munca pentru a observa şopârla, pentru a vedea ce face şi cum se hrăneşte. Ceva mai târziu, nevăzând de unde, a apărut o altă şopârlă, cu o insectă în gură.
  Asta l-a uimit şi l-a atins profund. Şopârla prinsă în cui, a fost hrănită ani de zile de către altă şopârlă…
  Imaginaţi-vă! A făcut acest lucru continuu, pentru o atât de lungă perioadă de timp, fără a renunţa la speranţă pentru partenerul său.
  
  Cât de des îi abandonaţi pe cei dragi pentru că aveţi ceva "mai important" de făcut?  Exact când au mai mare nevoie …

5 comentarii:

  1. fabulos...
    parca-parca imi vin lacrimile...
    fabulos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasta e o pilda extraordinara, Anastasia. Foarte mult mi-a placut. Multumesc pentru ca ne-ai daruit-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am distribuit-o si pe G+1 si pe Facebook. Mi-a placut foarte mult.

      Ștergere
  3. Impresionanta povestire, draga Anastasia!
    Iti multumesc pentru ea!
    Seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur. Chiar nu mă aşteptam, mă temeam să nu vă plictisesc...

    RăspundețiȘtergere