miercuri, 31 octombrie 2012

ww 44 / Kitty Foiled


  Carmen

21 de comentarii:

  1. Daaaa le stiu :D pe toate :)) unul nu mi-a scapat! :D Bad, bad kitty :D

    RăspundețiȘtergere
  2. E o placere sa ii revad de fiecare data!!:D
    happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumoase sunt aceste desene! Am crescut cu ele si sunt fericita. Desenele de azi sunt o oroare.
    O zi de miercuri cat mai placuta, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu. Merită să ne amintim... :)
      o seară liniştită, Elly!

      Ștergere
  4. Bună Anastasia!
    Filmul meu preferat!
    Zi minunată să ai!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu le-am uitat, desenele animate, au grija cei mici de asta :) O seara frumoasa, Anastasia !

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Multumesc Anastasia pentru acest frumos moment de ragaz!
    O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ne mai placeau :))) si acum ma uit cu placere, doar ca timpul e tot mai scurt! :)) multumim pentru aceasta reîntoarcere în lumea copilariei!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aşa este, dar...din când în când... când o zăpăcită se gândeşte să posteze desene animate într-o zi de miercui... :)) O seară frumoasă!

      Ștergere
  8. frumoase amintiri din copilaria noastra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este! Bine-ai (re)venit, Adriana!
      Sper că eşti bine. O seară cât mai plăcută!

      Ștergere
  9. Ce frumoase erau aceste desene animate faţă de cele de acum
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  10. Excelent, excelent! Chiar si azi ma doare sufletul pentru cate patimeste dragalasul de Tom :) Tare-mi mai plac desenele animate! :))
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere