sâmbătă, 20 octombrie 2012

happy weekend!

Doi ardeleni în gară, la ghişeul de bilete:
- Domnişoară, două bilete.
- Da, sigur, până unde?
- Gheo, îi spunem?
- Nu.
- Domnişoară, două bilete, vă rog.
- Sigur, dar daca nu-mi spuneţi unde mergeţi, nu ştiu cât să vă cer.
- Gheo, îi spunem?
- Apai, spune-i.
- No, domnişoară dragă, noi mer'em la o nuntă!

Un barbat se duce la medic şi îi spune:
- Domnule doctor vreau să mă castraţi !
- Mă omule, eşti sigur ? Văd că eşti tânăr şi puternic...
- Sigur domnule.
- Bine, semnează aici...aşa şi aici.
După operaţie, doctorul vine la pacient şi-l întreabă:
- Spune-mi şi mie de ce ai făcut-o ?
- Păi m-am împrietenit cu o fată evreică şi ştiti... la ei e un obicei mai ciudat ...
- Da, dar acela se numeşte circumcizie.
- Păi eu cum am zis...?!

Client: Nu pot să intru pe internet.
Suport tehnic: Aţi folosit parola corectă?
Client: Da, sigur. Am văzut-o la colegul meu.
Suport tehnic: Puteţi să-mi spuneţi ce parolă aţi folosit?
Client: Cinci steluţe.



Leul iese într-o dimineaţă nervos din casă şi se întâlnelte cu o vulpe:
- Cine e regele animalelor?
- Tu, tu, tu eşti, măria- ta, zice vulpea înfricoşată.
Mai merge şi întâlneşte un lup:
- Ia zi, cine e regele animalelor?
- Măria-ta, zice lupul galben de frică.
Mai merge el şi într-o poiană vede un elefant, care mânca liniştit nişte iarbă:
- Ia zi, mă, umflatule, cine e regele animalelor?
Elefantul îl prinde cu trompa după cap, il izbeşte de vreo 3 copaci şi-l lasă lat în mijlocul drumului.
După vreo jumătate de oră, leul se ridică anevoie de jos:
- Ei, daca nu ştii, nu ştii şi gata, nu trebuie să devii violent!


 - Popescule, de ce vii aşa târziu la servici ?
- Păi, mi-aţi spus ieri să-mi citesc ziarul acasă !

La un semafor, opreşte la culoarea galbenă a semaforului un Maybach. În spatele lui, nereuşind să mai frâneze la timp, intră un Tico.
Pe bordul Maybach-ului apare: "New hardware detected. Install ?"

Un client într-un bar din Berlin se adresează barmanului:
- Dă-mi un chivirzdnerkilmaskishbrungaldmerk cu lămâie !
Barmanul:
- Scuzaţi-mă, chivirzdnerkilmaskishbrungaldmerk cu ce ?

 Scandal în acceleratul de Bucureşti:
- Auzi, bade! Plăteşte amenda, că de nu te dau jos!
- Ce amendă, domnule!? Nu vezi că e bilet până la Bucureşti!?
- Ăsta e bilet pentru personal, nu pentru accelerat.
- No, şi!? Poate să meargă mai încet, că io nu mă grăbesc.


 
mai multe glumiţe... la Elly  :))

Weekend plăcut tuturor!

17 comentarii:

  1. simplyuniqueword@wordpress.com20 octombrie 2012 la 09:51

    ahahhahahahahhahah happyyy weeeeekend ca eu l-am inceput bine cu glumele tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Simpatice glume ai ales pentru aceasta editie. Asta cu chivirzdnerkilmaskishbrungaldmerk cu lămâie imi aminteste de gluma cu acid acetilsalicilic. :))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Vienela.
      N-am avut prea mult timp, nici inspiraţie, so...
      Happy weekend!

      Ștergere
  3. haioase glumite...o sa tin minte cand merg la gara sa cumpar bilete cum sa le cer :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahahaha!
    Eu pot intra pe internet, dar internetul nu se misca! Cica e mare aglomeratie "pe fir"! dar mai pot zambi! Inca! :))

    Faine glumele!
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  5. Glume excelente! :)))
    Mi-au placut maxim, ca sa folosesc o expresie care mi se pare foarte amuzanta.
    La cea cu leul am ras cu lacrimi. Foarte buna!
    Happy Weekend, draga Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Elly.
      Chiar ne face bine porţia de râs din weekend.
      Ai avut o idee minunată!

      off topic
      Singura mea problemă este că nu mai pot comenta pe blogurile WordPress şi nu ştiu de ce!
      La Mirela Pete, Lulu... şi altele.
      Îmi cer singer scuze, mi-au plăcut postările, am vrut să comentez, dar ...

      Ștergere
  6. PENTRU TOŢI CEI CARE AU POSTAT HAPPY WEEKEND şi nu au comentarii de la mine, îmi cer scuze, dar nu mi-a permis blogul vostru să le fac. NU ştiu de ce. Dacă ştie cine, bucuroasă primesc sfaturi.
    Happy Weekend tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. :))))) cred ca am inceput dimineata perfect, o cafea si bancuri bune. M-au amuzat peste masura bancurile tale :))) :)))))
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte bune glumele:)))
    O duminica placuta in continuare:)

    RăspundețiȘtergere